Anders Ullberg

Tankar och funderingar som dyker upp och behöver bli nedskrivna.

onsdag, augusti 10, 2005

Bilbekymmer

Häromnatten blev flera bilar på parkeringen här sönderslagna. Antagligen nån som sökte pengar eller andra värdesaker i bilarna. Jag har många saker i min bil, men inget som en tjuv vill ha. ;-) Så nu kör jag med en plastpåse som dörrfönster bak. Den här gamla rosthögen får inte en krona mer av mig. anfallet på bilen skyndar på mina sedan tidigare planerade bilaffärer. Jag ska sälja och köpa bil framöver här. Usch va jobbigt. Trist att köpa bil när man inte vet vad man ska akta sig för. Trist att sälja bil när man ska övertyga köparen om att den är värd sitt pris. Banken är i alla fall med på noterna, så inom en snar framtid blir det bilköp.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home