Anders Ullberg

Tankar och funderingar som dyker upp och behöver bli nedskrivna.

torsdag, juli 14, 2005

Mer frågor

I dag har inte vardagsrummet fått mycket uppmärksamhet. Jag var till skolan och fick reda på mer om mitt jobb till hösten. Eller rättare sagt så uppstod fler frågetecken. Så nu har jag skrivit ett förvirrat brev till rektorn för att få lite klarhet.

I dag var jag också till mamma. Hon var förvirrad över det ADSL-modem hon fick i present. Jag förklarade hur bra det är med bredband och hur billigt det är. (75 öre/MB)Och att jag betalar räkningen. Sen när vi skulle köra igång hela kalaset så visade det sig att TELIAs telefonstation behövde uppgraderas med ett nytt kort för att farmors nya uppkoppling ska fungera. Vilken rock and roll! Det dröjer alltså ytterligare några dagar innan det fungerar.

Blir det här en blogg? Det ska kanske vara lite mer intellektuella reflektioner över världsfrågor. Är mitt stökande i vardagen nåt att skriva om här? Ja vi får väl se hur det blir.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home