Anders Ullberg

Tankar och funderingar som dyker upp och behöver bli nedskrivna.

tisdag, juli 12, 2005

Min riktiga blogg

Ja nu har jag också börjat. Vet inte varför, men det ser ganska roligt ut. Orkar (vågar) inte fundera ut vilka krafter i själens djup som får mig och andra att skriva dagbok så här offentligt. En anledning som låter vettig är att man tvingas få lite ordning på sina tankar och sin vardag när man skriver om såna saker. Och det kan ju aldrig vara fel. Ja åtminstone inte för såna som jag. Uh... Vi får väl se om jag kommer att få nån kontinuitet i skrivandet. Jag tror det. Annars raderar jag rubbet. Det finns väl inget tristare än såna här projekt som påbörjats och sen glöms bort men ändå hänger kvar på Internet.

Såja. Nu ska jag gå och såga till en av de sista plattorna till vardagsrumsgolvet.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home