Anders Ullberg

Tankar och funderingar som dyker upp och behöver bli nedskrivna.

onsdag, juli 13, 2005

Märklig märkning

Var till skolan i dag. Där var mitt namn märkt på en oväntad postlåda. Undrar just om jag har blivit förflyttad igen nu till nåt annat jobb, utan att ha blivit tillfrågad... Orkar inte forska om det. Sparar det där bygget av skärmar också tills det klarnar hur jag ska jobba. Vädret har varit bättre i dag Blåsigt tycker många. Skönt tycker jag. Har fått lite stil i vardagsrummet. Börjar bli lite jobbigt att ha viktiga saker nerpackade. Kan inte ens tömma kameran nu för jag vet inte var sladden finns. Var till Lidl i dag för att jag skulle panta flaskor. Men de tar inte emot hårda PET-flaskor. Att jag inte kan lära mig att det är en skitaffär. Åkte till COOP Extra i stället.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home